02 Mac 2008

MALAM JUMAAT.........










ni lah antara kawan2 aku yang selalu lepak...kitaorang selalu lepak kat serina, seksyen 15, tempat aku tinggal masa mula2 datang bangi dulu...but malam kitaorang lepak, 28 feb 2008, suatu insiden telah berlaku....insiden pertama: mpkj datang ke serina, pastu tak leh karaoke..insiden kedua: cekodok yang aku order telah dimakan oleh orang lain...tapi yang ni taklah aku ambik hati sangat..insiden ke3: motor aishah hilang/dicuri oleh orang yang tidak bertanggungjawab//time tu kitaorang pi lah karaoke kat jalan reko..tak sangka pulak boleh motor dia hilang..well, setiap kejadian ada hikmahnya....tak dilupakan jugak, aku n arif dikejar oleh anjing ketika cari motor aishah tu.....apa boleh buat..benda dah jadi....

walaubagaimanapun, hidup mesti diteruskan.....jangan mengalah..kena ingat, setiap yang berlaku ada hikmah nya.....

Tiada ulasan: