05 September 2008






Assalamualaikum....hehehe...lagi sebuah kisah cinta aku...gambar awek yang duduk tu, namanya ZAHARA YATI JAHAYA... aku kenal dia masa aku belajar kat Kustem (UMT), terengganu...masa tu aku sem 1...perkenalan kami bermula dengan keadaan yang agak formal juga, kumpulan assigment untuk TMK (teknologi maklumat)...cinta tu buta..aku ingat aku takkan jatuh cinta lagi, tapi Tuhan ada perancanganNya yang tersendiri...namun hubungan cinta rasmi kami tak lah lama, lebih kurang 2 bulan sahaja, tapi kesannya terhadap aku agak lama juga, hampir 2 1/2 tahun... masa tu aku ni boleh dianggap kompius dalam cinta kerana Marini pun masih dalam cintaku juga, tapi aku tak pasti... tu sebab aku pilih Ara...aku ada tulis sebuah diari hitam untuk dia ni selama 2 tahun setengah..namun diari itu aku dah berikan dia 2 tahun lepas, masa birthday dia...aku akui keadaan aku masa tu mcm terburu2, tidak berfikir panjang, tergopoh gapah, tu yang buat hubungan kami tidak kekal lama...
time aku propose dia, masa tu kami buat assigment sama kat makmal komputer, so, aku ajak dia keluar jap kat luar makmal..aku pun luahkan perasaan aku kat dia...tak pulak aku sangka yang dia ada menaruh hati kat aku...tapi lepas raya, aku terkejut yang dia kata nak anggap aku ni kawan je...mulai saat tu, macam2 yang aku buat untuk memenangi kembali hati dia...tapi akhirnya, 2 tahun lepas, aku let go everything..aku lepaskan perasaan aku tanpa ada tinggal sikit pun..kini aku dengar dia couple dengan member aku sendiri, Bada, tapi aku taklah kecik hati or marah ke...at least dia berjumpa kasih bersama orang yang aku kenali, kerana Bada tu memang baik orangnya...semoga mereka berdua dapat dikekalkan perhubunga cinta sehingga ke syurga...

Tiada ulasan: